20 April 2008

Yurtdisi Egitim - Ingiltere Dil Okulu

Yurtdisinda dil egitimi almayi dusunenlerin sanirim ilk tercihlerinden birisi Ingiltere olacaktir ve tabiki Londra. Neden Londra dersek sonucta Ingilizce'nin ana yeri ve Ingiliz Ingilizce'sinin memleketi :) belki alternatifler var bunlarin basinda da Malta ve Amerika gelmekte ama Ingiltere ile karsilastirdigimizda Amerika uzak, Malta ise pahali (Avrupa birligine girmeden oyleydi) ve Ingiltere kadar iyi egitim oldugunu dusunmuyorum (yanilmis olabilirim).

Peki yurtdisi dil egitim almak icin Ingiltere'ye gelmeye karar verdiniz, peki hangi sehir alternatifler burda da cogalacak tabiki ilk one plana cikan Londra, Oxford, Cambridge ve Greenwich olacak ve ardindan diger sehirler gelecek.

Londra yurtdisi dil egitimi icin ilk akla gelen sehir ve Ingilizce'yi Ingilizce olarak ogrenmek iseyenlerin ilk tercihi. Bende aranizda Londra'da dil egitimi almak isteyenler varsa yardimci olur amaciyla Londra Dil Okullari listesini daha once yayinlamistim dil okulu listesinde bazi dil okullarinin Turkce sayfalarida bulunmakta, yurtdisi egitim almak isteyen arkadaslar genelde yurtdisi egitim danisman firmalarini tercih ediyor ve her sektorde oldugu gibi yurtdisi egitim danismanliginda da yanlis kisiler karsiniza cikabilir dil okulu listesini vermemdeki amac eger Ingiltere'de dil egitimi dusunuyorsaniz ve Londra dil okullari hakkinda bilgi sahibi olmak istiyorsaniz listedeki okullara bakin ve yurtdisi egitim danismanlarinin verdikleri fiyatlari karsilastirin boylece dogru olani daha rahat bulmus olacaksiniz. Umarim bilgiler yardimci olur.

Ingiltere ozellikle Londra'da yurtdisi egitimi, genel yasam, haberler vb. seyler hakkinda bilgi sahibi olup paylasimlarda bulunmak isterseniz Yurtdisi Egitim - Ingiltere ve Londra Rehberi forum sayfasini ziyaret edebilirsiniz.

No comments:

. Londra icin 3 Gunluk Hava Raporu

. BBC Turkish Haberler

. Gunluk Basın Özeti - BBC Turkish