14 July 2009

British Airways Indirim

Uzun zamandir yoktum blogu unuttum sanmayin :) ama islerin yogunlugundan hic yazamadim. Gectigimiz hafta Glasgow, Iskocya ve Inverness'i kapsayan 5 gunluk bir tatil yaptim. Bu gezdigim yerlerin fotograflarini ve bilgilerini sizlerle onumuzdeki gunlerde paylasacagim, belki gitmeyi dusunenler icin yardimci olabilir.

Simdi konumuza geleyim British Airways yeni bir kampanya baslatti ve Londra - Istanbul arasi tek yon ucuslari 49 Sterlin'e cekti. Bu kampanyaya gore 1 Eylul - 31 Ekim arasi Londra - Istanbul ucus seferlerini 49 Sterlin'e alabileceksiniz. diger havayollari ile karsilastirma yaptigimda fiyatin iyi oldugunu gordum. Easy Jet ve Pegasus fiyatlarida hemen hemen ayni ancak British Airways her zaman ilk tercihim olacaktir diger havayollarina kiyasla.

Unutmadan Turk Havayollari bu aralar cok sikayet almaya baslamis. Gerek duyduklarim, gerek yasadigimdan cikardigim sonuc THY Istanbul - Londra - Istanbul ucuslarinda hic saatinde kalkmiyor, mutlaka rotari var ve Londra'aya indiginde de genelikle yer bulamadigi icin inisten sonrada bekliyor :) bu neden oluyor bilemiyorum ama THY ucagina binince her seferinde defalarca Star Alliance uyesiyiz demek yerine bence buna yakisir sekilde yolcularida mutlu etmek onemli olan. Bilmem bana katilirmisiniz?

No comments:

. Londra icin 3 Gunluk Hava Raporu

. BBC Turkish Haberler

. Gunluk Basın Özeti - BBC Turkish